    From: Robert Jaros?awski <c...@p...if.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszusci w sklepie internetowym.
    Date: 2 Dec 2003 14:50:01 GMT

    Witam,

    Mam taki problem, ze w pewnym sklepie internetowym zostalem oszukany.
    Ponad miesiac temu zamowilem u nich towar, po 2 tygodniach przyslali
    mi paczke ze zla zawartoscia, ktora do nich wrocila (nie odebralem).
    Przez nastepne 2 tygodnie zwodzili mnie, ze juz wysylaja itp.

    Niestety okazalo sie, ze teraz mi nie wysla, a pieniedzy nie moga
    mi zwrocic, bo "maja klopoty finansowe" i "mam czekac z miesiac az zarobia
    na zakladaniu sieci i na sklepie".
    Jako, ze nie wierze, ze cokolwiek zarobia, a jak nawet, to i tak mi nic nie
    dadza, wiec chce im sie dobrac do dupy.

    Bylem dzis na policji, mialem potwierdzenie przelewu i wydrukowane dane
    sklepu (adres/REGON), ale zostalo mi doradzone, zebym napisal pismo do
    prokuratury okregowej w Czestochowie (tam jest siedziba sklepu) w sprawie
    cywilnej, a moge tez i karnej.

    Jakos mi sie to srednio podoba. Dlatego potrzebuje waszej rady co moge w
    takim razie zrobic. Slyszalem o czyms takim jak proces adhezyjny, ale w
    sumie nie wiem jak moge to wykorzystac. Nie wiem czy policja powinna cos
    zrobic, a nie tylko odsylac mnie do kogos innego.

    Pomozcie! :)

    Pozdrawiam,
    Robert