  • Data: 2004-04-19 16:57:18
    Temat: Osoba chora psychicznie - częściowe ubezwłasnowolnienie
    Od: Amosicho <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam w rodzie osobę chorą psychicznie - schizofrenia przewlekła. Niestety
    odmawia leczenia. Leczenie zachowawcze w szpitalu nie przynosi skutku -
    po wyjściu ze szpitala osoba ta odstawia leki. Na dodatek jest
    agresywna. Ordynator oddziału stwierdził, że osoba ta nadaje się tylko
    do leczenia w placówce zakmniętej i doradziła częściowe
    ubezwłasnowolnienie. Czy ktoś mógłby mi poradzić w jaki sposób
    sporządzić wniosek do sądu ???. Sprawa pilna, bowiem cały czas choroba
    się zaostrza, i nie chcę dopuścić do jakiegoś nieszczęścia (osoba chora
    jest agresywna w stosunku do każdej przypadkowo wybranej osoby).

    Darek (Amos)
    .:The PUPTRIX has you:.