    From: Wladek <w...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oprogramowanie z USA
    Date: Sun, 16 Nov 2003 12:17:50 +0100

    Witam.

    Zamierzam kupić oprogramowanie programistyczne firmy Microsoft na
    aukcjach www.ebay.com. Chcialbym to oprogramowanie uzywac do celow
    zarobkowych. Sprzedający pochodzi z USA. Na pudelku od kupowanego
    oprogramowania jest napis: "For distribution in USA/Canada only".

    Mam pewne niejasnosci i w zwiazku z tym mam kilka pytan do grupowiczow,
    moze ktos bedzie w stanie mi odpowiedziec:

    1) czy mozna uzywac tego oprogramowania w Polsce?
    2) czy jesli go kupie w Stanach i sprowadze do Polski to wtedy jest
    legalne uzywanie go?
    3) czy jesli kupie na aukcji na www.ebay.com to ewentualna
    odpowiedzialnosc prawna ponosi sprzedawca czy ja?

    Pozdrawiam
    Wladek