    From: "cch" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Opóźniony lot Swiss - odszkodowanie ?
    Date: Sun, 16 Oct 2005 11:54:45 +0200

    Witam wszystkich serdecznie
    Leciałem Swiss-em z WAW do JFK

    Wylot z WAW do Zurichu 9,40 - przylot 11,40 z Zurichu wylot 13,00 pzylot do
    JFK 15,45
    Już o 9,00 było wiadomo ze samolot do Zuruchu bedzie opózniony około 1 h . W
    biurze Swissu zapewniano mnie że mimo to to powinem zdążyc na mój lot JFK
    W końcu wylot z Warszawy nastąpił 0 10,50 i o 12 ,50 przylot do Zurichu
    zdażyłem przejść na termianal skąd odlatywał mój samolot o 13,00
    .Oczywiście nie zostałem wpuszczomy na pokład
    Na miejscu szwajcarzy byli bardzo mało zainteresowani pomocą z wielką łaską
    znaleźli połączenie do Newarku przez Londyn .I na miejscu byłem o 23,30 .
    Nie wspomnę że musiałem brać taksówkę do hotelu i na miejscu byłem po
    północy.I moje palny na tem dzień całkowicie zmieniły się .
    Czy w związku z tym należy mi się odszkowanie za opóznienie ?
    Znalazłem dokument sygnowany przez LOT czyli oficjalne pismo .W artykule 6 i
    7jest opisana sytuacja jaka mnie spotkała podaje link do tego dokumentu jest
    to w PDF

    http://www3.lot.com/attachment/2005-03/broszura.pdf

    Z tego co rozumiem to suma wynosi 600 Euro Tylko leciałem Swissem a
    Szwajczarzy nie są w unii ?
    Co o tym wszystkim myślicie ?

    Pzdr Cezary

    A tak poza nawiasem to z Londyny leciałem Virgin Atlantic i tą linię oceniem
    na 5 z +.Airbus 2 letni
    A powrot z JFK do Zurichu AA i to 2 z wykrzyknikiem samolot 767 leciwy
    posiłek taki sobie , obsługa leniwa , piwo 5 $