  • Data: 2002-05-29 10:22:44
    Temat: Oplata za oprogramowanie darmowe
    Od: Piotr Legiecki <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem informatykiem i chciałbym prosić o podanie mi paru wskazówek gdzie
    szukać informacji o finansowym (fiskusowym) aspekcie używania
    oprogramowania darmowego (linux, open office itp) czyli programów open
    source.

    Wiem tylko, że odbyło się parę debat w tym temacie i że chyba guzik z
    nich wyniknęło. Mnie interesuje, czy używając takich programów w firmie
    jest się bezpiecznym ze strony urzędu skarnowego, tzn czy nie doczepi się
    on, że nie ma żadnych opłat wniesionych z tytułu używania tego
    oprogramowania (opłat=podatku).

    Różne już plotki słyszałem i mam nikłą nadzieję na jakąś klarowność w tym
    temacie.

    Wszelkie namiary mile widziane (dzienniki ustaw, instytucje itp).

    Pozdrawiam
    Piotr Legiecki