  • 1. Data: 2009-11-03 17:51:24
    Temat: Opieka nad dzieckiem w czasie choroby - nietypowe
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Mam nietypowy problem. A mianowicie w chwili obecnej moja zona jest na
    urlopie wychowawczym i sprawuje na co dzien opieke nad dzieckiem.
    Dziecko sie rozchorowalo i zona takze (ma zwolnienie lekarskie).

    Czy w zwiazku z tym, ja moge od lekarza otrzymac zwolnienie lekarskie na
    opieke nad chorym dzieckiem i ZUS sie do niczego nie przyczepi?

    Jacek Kustra