    From: "Arnold" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Olej opalowy :)
    Date: Wed, 30 Apr 2003 00:30:30 +0200

    Użytkownik Dorota M. <d...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8ehrp$4eh$...@i...gazeta.pl...
    > Mają prawo wszędzie kontrolować ( kontrola sprawdzająca wg faktur lub
    > oświadczeń u sprzedającego podczas kontroli skarbowej lub SNP)

    To jezeli olej zostal zakupiony zgodznie z przepisami tzn oswidczenia itp
    A jezeli nigdzie nie ma sladu sprzedazy

    Konkretni chodzi o przypadek - tylko o nim slyszalem, nie wiem czy
    prawdziwy -ze policja weszla na pole i sprawdzila co ma w baku pracujacy tam
    ciagnik - ciagnik i teren prywatny - i ukarala wlasciciela kwota 4000 PLN

    > Różnica w podatku akcyzowym zawarta w oleju opałowym a opałowym oraz
    > mandacik.
    Roznice w wartosci podatku od ilosci paliwa stwierdzonego w baku jak
    rozumiem
    A mandacik do jakiej wysokosci

    Pzdr