  • 1. Data: 2002-08-30 09:08:45
    Temat: Okazja!
    Od: "G.N." <k...@h...com>

    Dzisiaj w nocy możecie mnie złapać w pociągu relacji Jelenia Góra -
    Warszawa...
    Jadę do Sali Kolumnowej Sejmu na posiedzenie Rady Krajowej "SAMOOBRONY RP".
    :-)))

    klon Boukuna

  • 2. Data: 2002-08-30 11:41:21
    Temat: Re: Okazja!
    Od: "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G.N." <k...@h...com> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj w nocy możecie mnie złapać w pociągu relacji Jelenia Góra -
    > Warszawa...
    > Jadę do Sali Kolumnowej Sejmu na posiedzenie Rady Krajowej "SAMOOBRONY
    RP".

    OK, przeforwarduje do Osamy :)

  • 3. Data: 2002-08-30 11:50:57
    Od: "przemek" <p...@h...pl>

> [...]
    > Warszawa...
    > Jadę do Sali Kolumnowej Sejmu na posiedzenie Rady Krajowej "SAMOOBRONY

    a kto i w jakim celu miałby cię gdziekolwiek łapać?
    Jak juz dojedziesz do stolicy do troszke wyczyść sobie buty z gnoju i umyj
    zeby aby nie śmierdziało zbytnio, bo ci mandat wlepią jeszcze.