  • 1. Data: 2002-08-30 08:36:30
    Temat: Rzygać mi się chce...
    Od: "G.N." <k...@h...com>

    Tu jestem!
    Rzygać mi się chce na to całe szambo, które się rozlewa na Rzeczpospolitą
    Polskę.
    Będę tempił skurwysynów z cała stanowczością.
    klon Boukuna
    -----------
    Lepper: Wiatr powinien natychmiast podać się do dymisji

    Pełnomocnik rządu ds. informacji europejskiej Sławomir Wiatr powinien
    natychmiast podać się do dymisji - uważa lider Samoobrony Andrzej Lepper.

    Wiatr przyznał, że był tajnym i świadomym współpracownikiem służb
    specjalnych PRL - jego oświadczenie znalazło się w "Monitorze Polskim" nr 36
    z 28 sierpnia.

    "Pan minister Wiatr powinien się podać do dymisji i to natychmiast" -
    powiedział Lepper.

    "Nie może piastować tak wysokiego stanowiska związanego z przystąpieniem do
    UE człowiek, który świadomie współpracował z tajnymi służbami PRL" - dodał.

    Według Leppera, "w Polsce jest tylu ludzi kompetentnych, przygotowanych do
    rozmów z UE, do prowadzenia kampanii na rzecz przystąpienia do Unii, że nie
    musi to być Sławomir Wiatr".

    "Jestem przeciwko prześladowaniu, ale też nie ukrywam, że nie ma mojej
    akceptacji dla tego, by takie osoby pełniły tak ważne funkcje w państwie" -
    powiedział natomiast zasiadający w sejmowej Komisji Europejskiej Wojciech
    Mojzesowicz z Samoobrony.

    Według niego, każdy kto wygrywa wybory, ma prawo prowadzić swoją politykę.

    "Pytanie, czy to jest dobrze, czy źle odbierane przez społeczeństwo" -
    zaznaczył.

    Jeżeli Wiatr - jak mówił Mojzesowicz - przyznał się do współpracy, a premier
    o tym wiedział i mimo to go powołał, to jest to sprawa premiera.

    "Premier powołał, premier wiedział - to wszystko" - dodał.

    "W życiu popełnia się różne błędy, nie ukrywam, że nie jest to coś, czym
    można się szczycić. Niekoniecznie trzeba pełnić funkcje publiczne w życiu
    robiąc to, co robił pan minister Wiatr" - uważa poseł Samoobrony.

    http://info.onet.pl/545490,11,item.html?

  • 2. Data: 2002-08-30 09:46:35
    Temat: Re: Rzygać mi się chce...
    Od: "AK" <k...@g...com.pl>

    > Rzygać mi się chce na to całe szambo, które się rozlewa na Rzeczpospolitą
    > Polskę.
    > Będę tempił skurwysynów z cała stanowczością.
    > klon Boukuna

    Mi jak się chce rzygać to idę do kibla i rzygam a nie gadam o tym wszystkim.

    AK

  • 3. Data: 2002-08-30 11:47:11
    Od: "przemek" <p...@h...pl>

    Użytkownik "G.N." <k...@h...com> napisał w wiadomości
    > Tu jestem!
    > Rzygać mi się chce na to całe szambo, które się rozlewa na Rzeczpospolitą
    (ciach)

    A kogo to obchodzi co ci się chce.
    Czy wg ciebie mamy tutaj się nawzajem informowac o realizowaniu swoich
    potrzeb fizjologicznych?
    Pomyśl trochę tym swoim rozumkiem.
    Takie głuptaki nie zbudują ani lepszej Rzeczpospolitej a ni drugiej Japonii
    ani nic