  • 1. Data: 2003-01-21 21:46:17
    Temat: Odzyskanie własnych pieniędzy
    Od: "Jarek \(dawniej XLord71\)" <j...@c...pl>

    Witam,
    pokrótce przedstawię swój problem.
    Sprzedając swoje mieszkanie zrezygnowałem z usług telewizji kablowe (znanej
    pod skrótem UPC) i wycofałem upoważnienie do pobierania pieniędzy za
    abonament z konta (miałem "Polecenie zapłaty"). Oczywiście oni terminowo
    wyłączyli mi sygnał, ale pół miesiąca później pobrali mi z konta pieniądze
    za abonament. Pieniądze pobrali i zaksięgowali mi w 2 dni. Od tego czasu (6
    stycznia) próbuję odzyskać swoją kasę, jak narazie bezskutecznie. Dzwoniąc
    codziennie w Biurze Obsługi Klienta mówią mi, że właśnie wczoraj pieniądze
    poszły na moje konto. I tak już idą dwa tygodnie.
    I tu pojawia się moje pytanie. Co mogę zrobić z prawnego punktu widzenia by
    moje pieniądze do mnie wróciły? Według mnie, nie prawnika, pobranie
    pieniędzy po wycofaniu upoważnienia to było złodziejstwo. Czy mogę żadać
    zwrócenia również odsetek? Jak najlepiej to zrobić?

    Dzięki, pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-01-21 22:23:34
    Temat: Re: Odzyskanie własnych pieniędzy
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Jarek (dawniej XLord71)" wrote:
    [..]
    > zwrócenia również odsetek? Jak najlepiej to zrobić?

    Jeżeli cofnąłeś w banku upoważnienie to na co czekasz?
    Pismo do dyrektora oddziału banku z żądaniem zwrotu pieniędzy.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-01-22 11:19:18
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jeżeli cofnąłeś w banku upoważnienie to na co czekasz?
    > Pismo do dyrektora oddziału banku z żądaniem zwrotu pieniędzy.

    Dokladnie tak. Jesli nie bylo upowaznienia, to winowajca jest tu bank.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/