    From: Netx <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odzyskanie pieniędzy od komisu
    Date: Tue, 17 Jan 2012 10:34:17 +0100

    Tydzień temu kupiłem drogi telefon w komisie. Był mi sprzedany jako
    nowy, pochodzący z PLUS. Dostałem od komisu fakturę VAT bez numeru IMEI
    i gwarancję Samsung z IMEI, oba dokumenty ze stemplem komisu i podpisem
    sprzedawcy.
    Dzisiaj aparat został zablokowany (aparat - IMEI, nie numer telefonu) i
    nie mogę się połączyć aparatem z siecią komórkową. Na infolinii Plus
    powiedzieli że było zgłoszenie że telefon został skradziony i dlatego
    jest blokada.
    Pytanie: jakie są szanse aby odzyskać pieniądze od komisu środkami
    prawnymi, jeśli nie będą chcieli sami oddać mi kasy? Co teraz zrobić?
    Pozdrawiam,
    Marek