  • 1. Data: 2012-01-17 09:34:17
    Temat: Odzyskanie pieniędzy od komisu
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Tydzień temu kupiłem drogi telefon w komisie. Był mi sprzedany jako
    nowy, pochodzący z PLUS. Dostałem od komisu fakturę VAT bez numeru IMEI
    i gwarancję Samsung z IMEI, oba dokumenty ze stemplem komisu i podpisem
    sprzedawcy.
    Dzisiaj aparat został zablokowany (aparat - IMEI, nie numer telefonu) i
    nie mogę się połączyć aparatem z siecią komórkową. Na infolinii Plus
    powiedzieli że było zgłoszenie że telefon został skradziony i dlatego
    jest blokada.
    Pytanie: jakie są szanse aby odzyskać pieniądze od komisu środkami
    prawnymi, jeśli nie będą chcieli sami oddać mi kasy? Co teraz zrobić?
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2012-01-17 09:44:20
    Temat: Re: Odzyskanie pieniędzy od komisu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-17 10:34, Netx pisze:
> [...]
    > Pytanie: jakie są szanse aby odzyskać pieniądze od komisu środkami
    > prawnymi, jeśli nie będą chcieli sami oddać mi kasy? Co teraz zrobić?

    Pójść do komisu, zwrócić telefon, zażądać zwrotu gotówki.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-01-17 12:36:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Netx" napisał w wiadomości grup

    >Co teraz zrobić?

    Zmienić Imei;))
    A tak na poważnie- pójść do komisu i poprosić o zwrot kasy.
    No i spodziewaj się że lada chwila policja do ciebie zapuka po wyjaśnienia
    bo operator zapewne przekazał im nr karty/nr telefonu która została użyta w
    skradzionym telefonie(jeśli poprzedni właściciel aparatu zgłosił kradzież. A
    najprawdopodobniej ktoś wyłudził taki tel z salonu i sprzedał w komisie.
    Operator zablokował imei zgłosił na policje wyłudzenie i teraz podał policji
    dane odnośnie nr który z tego telefonu korzysta. No chyba że miałes
    nierejstrowanego prepaida to łatwo do Ciebie nie trafią.

  • 4. Data: 2012-01-17 14:07:56
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2012-01-17 13:36, Kris pisze:
    > Zmienić Imei;))
    > A tak na poważnie- pójść do komisu i poprosić o zwrot kasy.

    Dzięki za porady. Udało się oddać telefon do komisu i odzyskać kasę.

  • 5. Data: 2012-01-17 14:20:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Netx" napisał w wiadomości grup

    >Dzięki za porady. Udało się oddać telefon do komisu i odzyskać kasę.

    Mogłeś Sobie fakturę zakupu zostawić
    Bo jak używałeś w nim "nieanonimową" kartę to i tak spodziewaj się wizyty
    Policji. Nic raczej Tobie nie grozi ale złożenie wyjaśnień Cię nie ominie.