  • 1. Data: 2009-10-28 19:36:09
    Temat: Odwołanie, porozumienie stron a odprawa
    Od: B <...@...pl>

    Witam,
    Jest sobie taka sytuacja: Jest powiedzmy dyrektor domu kultury, który
    to jest powoływany (i odwoływany) przez burmistrza. No i ostatnio
    burmistrz odwołał dyrektora powołując się na art 70 paragraf 1. Ale w
    piśmie zawarł stwierdzenie, że za porozumieniem stron.

    Czy w takie sytuacji przysługuje dyrektorowi odprawa?

    Czy zmienia coś jeżeli w tym samym piśmie zaproponowałby inną pracę. Tym
    razem w Urzędzie Miasta?

    B.

  • 2. Data: 2009-10-28 20:02:08
    Temat: Re: Odwołanie, porozumienie stron a odprawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "B" <...@...pl> napisał w wiadomości

    A dyrektorowi coś wiadomo na temat tego porozumienia? No bo co do zasady
    tak, czy siak odwołany być musi w celu rozwiązania stosunku pracy.

  • 3. Data: 2009-10-28 21:24:35
    Od: B <...@...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "B" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A dyrektorowi coś wiadomo na temat tego porozumienia?

    No tak, tyle co jest w piśmie od burmistrza do niego. :) czyli, prawie
    nic. Pismo jest dość lakoniczne.
    czyli na mocy art 70 paragrf 1 kodeksu pracy z dniem tego a tego na mocy
    porozumienia stron odwołuję ze stanowiska dyrektora. jednocześnie
    proponuje zatrudnienie z dniem następnym na stanowisku specjalista jakiś
    tam.

    No bo co do zasady
    > tak, czy siak odwołany być musi w celu rozwiązania stosunku pracy.

    To nie ulega wątpliwości. Ale czy w takiej sytuacji jest należna odprawa?

    B.

  • 4. Data: 2009-10-28 21:35:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hcacqm$aur$1@news.onet.pl B <...@...pl> pisze:

    > No tak, tyle co jest w piśmie od burmistrza do niego. :) czyli, prawie
    > nic. Pismo jest dość lakoniczne.
    > czyli na mocy art 70 paragrf 1 kodeksu pracy z dniem tego a tego na mocy
    > porozumienia stron
    Jakiego porozumienia stron??
    Zresztą ono jest tu w ogóle zbędne.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-10-28 22:06:55
    Od: B <...@...pl>

    Jotte pisze:

    > Jakiego porozumienia stron??
    > Zresztą ono jest tu w ogóle zbędne.

    No, ale czy należy się odprawa czy nie?

    B.

  • 6. Data: 2009-10-28 23:05:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hcaf9v$hdr$1@news.onet.pl B <...@...pl> pisze:

    > No, ale czy należy się odprawa czy nie?
    Za samo odwołanie ze stanowiska (w budżetówce dodatkowo)? Z mocy prawa IMO
    nie.
    Szczegółow i okoliczności nie znam, a domyślać mi się nie chce.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2009-10-29 16:57:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "B" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, tyle co jest w piśmie od burmistrza do niego. :) czyli, prawie
    > nic.

    No to odpisać, że nie porozumiewał się w tej sprawie, a zatem - moim
    zdaniem - samo odwołanie jest nieskuteczne.