    From: "Tomasz D" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odwołanie od sądowej decyzji w sprawie mandatu
    Date: Sat, 5 Aug 2006 13:10:19 +0200

    Dzieńdobry.
    Jeśłi pisze w złym miejscu to odrazu przepraszam.

    Niedawno dostałem pismo z sondu grodzkiego w którym uznano mnie za winnego
    popełnienia wykroczenia drogowego. Mam 7 dni na odwołanie się od decyzji.

    Najpierw opis sytuacji:
    Jadąc samochodzem zatrzymałem się za stojącymi już na czerwonym świetle
    samochodami. Swiatło się zmnieniło, samochody ruszyły jednak mnie złapało
    zółte światło. Ponieważ od lini zatrzymania do poprzecznej ulicy był dość
    długi kawałek (przejscie dla pieszych i dość szeroki trawnik) Linie
    zatrzymania przejechałem na zielonym świetle, gdy swiatło zmieniło sie na
    zółte miałem do wybory zatrzymanie sie na przejściu dla pieszych ( jeśli bym
    zdązył) lub już na skrzyżowaniu. Wybrałem decyzje ze przejade przez
    skrzyżowanie poniewaz z poprzecznej drogi nic nie jechało. Policja
    zatrzymała mnie jakis kilometr dalej. Spisała dane, jednak jak sie okazało
    na policji gdy poszedłem wyjasnić sprawe, panowie policjanći nie potrafili
    nawet dobrze numeru rejestracyjnego spisać ( pomylili sie przy trzech
    ostatnich cyfrach) Dostałem mandat 100zł.

    Mógłbym go "olać" bo i tak nie pracuje i nic na własnośc nie mam. Ale nie
    czuje sie winny i chciałbym napisac odwołanie od decyzji.

    A teraz moje pytanie:
    1 Skąd moge wziąść wzór pisma?
    2 Waszym zdaniem jakie są szanse na pozytywne dla mnie rozpatrzenie sprawy?

    Dzięki za odpowiedzi.