    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odwolanie od mandatu.
    Date: 4 Oct 2006 11:12:20 -0700

    Witam
    Sprawa wyglada tak rok temu. Dostałem mandat za brak waznego biletu na
    przejazd tzn bilet mialem ale za 1 zl a nie za 1,30zl akurat sie to
    zmienilo z tymi ulgami ze student ma 50% a uczen tylko 33% zadko
    korzystalem z komunikacji miejskiej wiec jak zwykle poprosilem bilecik
    za zlotowke. Skasowalem go, jade wpada kontrola. Wiadomo odrazu do mnie
    ze idiotow z nich robie,ze oni nie takich znaja itp, ale wiadomo tak
    praca niewdzieczna. No ale ok wytlumaczyc sie nie dalo. Napisalem
    odwolanie. Na ktore do dzis dnia nie dostalem odpowiedzi. Rozumiem ze
    kara mi sie nalezy ale prosilem o darowanie mi winny lub chociaz
    zmniejszenie kwoty do zaplaty (130 zl to dlamnie 2 tyg zycia). No i
    pare dni temu przychodzi ponaglenie do zaplaty. A jak zadzwonilem tam
    to tylko uslyszalem ze komornik mnie zalatwi ( jest to firma prywatna
    ktorej mzk zlecilo sprawdzanie biletow ). I moje pytanie brzmi czy
    skoro nie dostalem odpowiedzi na moje odwolanie to oznacza ze kara
    zostala anulowana. Bo z tego co wiem musza mi odpowiedziec. Oczywiscie
    odwolanie wyslalem listem poleconym wiec mam dowod wyslania.
    Prosze o pomoc.
    Pozdrawiam i z góry dziekuje