  • 1. Data: 2005-10-11 09:19:35
    Temat: Odwolanie Do Sadu Pracy o odrzucenie wnisku na rente.
    Od: "Andrzej" <g...@o...pl>

    Witam !!!!

    Mam problem poniewaz odebrano mi swiadczenie rentowe , nastepnie odwoływalem
    sie od decyzji orzecznika i ponownie stanalem przed komisja w Toruniu gdzie
    rowniez zostalo mi zabrane swiadczenie ( renta).
    Poniewaz moge sie odwolac do Sądu Pracy i Ubezpieczen Spolecznych prosze o
    pomoc gdzie moge znalezdz wzor jak skonstruowac pozew do Sądu.

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2005-10-11 21:18:40
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 11 Oct 2005 11:19:35 +0200, *Andrzej*
    <news:dig03q$24m$1@news.telbank.pl> napisał(a):

> [...]

    > Poniewaz moge sie odwolac do Sądu Pracy i Ubezpieczen Spolecznych prosze o
    > pomoc gdzie moge znalezdz wzor jak skonstruowac pozew do Sądu.

    Zacząłeś pracować i dlatego Ci zabrali rentę?

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2005-10-14 22:14:25
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    jeżeli sam nie potrafisz sporządzić pisemnego odwołania do sądu pracy
    i ubezpieczeń społecznych (w 2 egzemplarzach), to możesz takie
    odwołanie złożyć "do protokołu" w ZUS, w informacji
    emerytalno-rentowej. Twoje ustne odwołanie zostanie spisane przez
    pracownika, a Ty tylko podpiszesz. Koniecznie trzeba dotrzymać
    terminu: do 30 dni od otrzymania decyzji z ZUS.

    wa