  • 1. Data: 2005-10-11 07:18:43
    Temat: Unieważnienie AKTU NOTARIALNEGO ...
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Witam Grupę .

    Moje pytanie brzmi : czy można w jakikolwiek sposób unieważnić akt
    natarialny ??
    Sprzedający w akcie oświadczył , że sprzedawana działka jest niezabudowana i
    nie
    jest przedmiotem dzierżawy osób trzecich . Tymczasem na działce jest
    usadowiony
    duży transformator a właściciel wyraził zgodę na jego postawienie i
    wydzierżawia teren
    pod nim . Jedny słowem w akcie zawarta jest nieprawda , sprzedający oszukał
    mnie.
    Nie mam ochoty na kupno takiej działki i chciałbym unieważnić akt z defektem
    .
    Jak się do tego zabrać ? Pomóżcie proszę .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-11 08:23:06
    Temat: Re: Unieważnienie AKTU NOTARIALNEGO ...
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 11 paź o godzinie 09:18, na pl.soc.prawo, Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > usadowiony duży transformator a właściciel wyraził zgodę na jego postawienie i

    I nie widziałeś tak dużego trafoka??
    To że wynajmuje obecnie - wcale nie oznacza że Ty będziesz musiał także
    wydzierżawiać. Przecież umowę można wypowiedzieć.....
    Poczytaj wątki sprzed kilku/nastu dni - były baaardzo podobne.

    > Jedny słowem w akcie zawarta jest nieprawda , sprzedający oszukał mnie.

    Zawsze kupujesz kota w worku?
    Nie widziałeś tej działki na oczy a podpisujesz AN ????

    > Nie mam ochoty na kupno takiej działki i chciałbym unieważnić akt z defektem.

    :P

    --
    Herbi
    11-10-2005 10:23:01

  • 3. Data: 2005-10-11 10:57:34
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał

    > I nie widziałeś tak dużego trafoka??

    Akt podpisywał pelnomocnik , sprzedający zapewniał , że trafo jest poza !

    Można jakoś unieważnić taką umowę ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-10-11 11:18:08
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 11 paź o godzinie 12:57, na pl.soc.prawo, Grzegorz napisał(a):

    > Akt podpisywał pelnomocnik , sprzedający zapewniał , że trafo jest poza !
    > Można jakoś unieważnić taką umowę ?

    No comments

    --
    Herbi
    11-10-2005 13:18:04

  • 5. Data: 2005-10-11 12:24:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Herbi napisał(a):

    > No comments

    Juz sie tak go nie czepiajcie.
    Nawet na ogladanie dzialki niekoniecznie trzeba zabrac zawsze geodete, a
    sprzedajacy mogl zapewniac ze trafo jest metr od plotu... tylko
    powiedzial ze nie po tej stronie plotu ;>

  • 6. Data: 2005-10-11 14:22:47
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > Juz sie tak go nie czepiajcie.

    Dzięki , bo już się obawiałem linczu ! :) Jakoś zawsze ufałem ludziom,
    no i w sumie nie zawsze można wszystko sprawdzić , tym bardziej , że
    zakupu dokonuje się zza granicy - nie ma ludzi nieomylnych ! :)

    Ale wracając do najważniejszego pytania :

    Czy mogę unieważnić akt notarialny , jeśli tak , to w jakim trybie ?

    Pozdrawiam życzliwych .... aaaa co mi - nieżyczliwych także :)

  • 7. Data: 2005-10-11 16:24:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał:

    >Czy mogę unieważnić akt notarialny , jeśli tak , to w jakim trybie ?
    Nie możesz. Przecież akt ten potwierdza fakty. A one są: ktoś kupił od
    kogoś działkę i za nią zapłacił określoną kwotę.
    Co w tym chcesz podważyć ?

    Artur Golański

  • 8. Data: 2005-10-11 17:47:18
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dlaczego nie pytasz o to w kancelarii notarialnej?
    W końcu złożyłes się opłata za akt na jej utrzymanie!
    JaC

  • 9. Data: 2005-10-11 17:51:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież akt ten potwierdza fakty. A one są: ktoś kupił od
    > kogoś działkę i za nią zapłacił określoną kwotę.
    > Co w tym chcesz podważyć ?

    A to:

    "Sprzedający w akcie oświadczył , że sprzedawana działka jest
    niezabudowana
    i nie jest przedmiotem dzierżawy osób trzecich."

    to co? Sprzedawca wprowadził nabywcę w błąd.

  • 10. Data: 2005-10-11 17:54:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego nie pytasz o to w kancelarii notarialnej?

    A czemu nie miałby zapytać tutaj?