  • 1. Data: 2002-12-14 09:59:53
    Temat: Odszkodowanie od firm kurierskich - jak żądać?
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Witam

    Czytałem na tej grupie dyskusyjnej o "długim" czasie oczekiwań na zwrot
    pobrania, ale to jest chyba niczym w porównaniu do tego co ja przezywam z
    firmą kurierską "QRIER" - ktoś mi ją polecił, jako bardzo dobrą i tanią,
    ale to co oni wyprawiają z moim pobraniem to już totalne przegięcie,
    ponieważ 11.12.2002r. minęło DWA MIESIĄCE od momentu wysłania paczki za
    pobraniem (458zł) i mimo kilkunsastu telefonów ciągle pieniędzy nie mam na
    koncie. Zaraz mam zamiar pisać reklamacje do Centrali, bo z ludźmi z Łodzi
    juz nie będę rozmawiał (operator, kierownik, itd.) - zwrot pobrania jest w
    komputerze, ale nie mają dowodu przelewu. Pytanie dotyczy jakiego
    odszkodowania mogę żądać? Na pewno oczywiście kwoty pobrania oraz zwrotu
    opłaty za przesyłkę - nie została zrealizowana poprawnie, a co ponadto? Np.
    za ewentualne telefony do firmy itd.? W regulaminie nie ma o tym a ni
    słowa....

    Poza tym mam jeszcze pytanie czy można wysyłac pisma reklamacyjne w
    przypadku opóźnienień w doręczeniu paczki? Miałem klienta ktry na paczkę od
    Servisco czekał 4 zamiast 1 dnia i juz wiem, że na pewno nic więcej nie
    zamówi, bo mysli że to moja wina, a tłumaczenia że to firma kurierska
    nawaliła nie pomagają... Podobnie ze Stolicą - klent czekał tydzień czasu,
    ale był bardziej wyrozumiały.
    Czy żądać tylko zwrotu kosztów przesyłki, ponieważ usługa nie została
    należycie wykonana czy również ewentualne straty inne - utrata klienta i
    ewentualnych zysków?

    Czekam również na ewentualne inneWasze doświadczenia z kurierami...?

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <----------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << Sklep internetowy "Arcomp"<----> http://www.arcomp.com.pl >>