  • Data: 2017-02-03 11:27:29
    Temat: Odstapienie od umowy sprzedaży
    Od: "JA" <J...@J...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem towar od firmy poza jej siedziba i chcę odstapić od umowy.
    W tym celu w ciagu 14 dni muszę wysłać pismo do tej firmy
    powiadamiajace o odstapieniu od umowy.
    Chcę je wysłac listem poleconym, z potwierdzeniem odbioru.
    Pytania:
    - czy nadawca może nie odebrac tego pisma i jak wtedy wygladałaby
    sprawa odstąpienia od umowy od strony prawnej?
    - co zrobic żeby powiadomienie o odstąpieniu od umowy było
    prawnie skuteczne?

    Bardzo proszę o pilną pomoc.

    Pozdrawiam
    JA