  • Data: 2011-04-29 13:57:03
    Temat: Odstąpienie od umowy kupna w ciągu 10 dni
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mój wujek zakupił na "pokazie" komplet pościeli wełnianej za 5000 zł :-)
    Odstąpił od umowy w ciągu 10 dni. Jest pewien problem z towarem.
    Kiedy powinien nastąpić jego zwrot? W jaki sposób towar powinien zostać
    zwrócony? Firma ma siedzibę na drugim końcu Polski. Można oczywiście odesłać
    towar ale kto mi zagwarantuje, że sprzedawca jest uczciwy i nie
    zakwestionuje zawratości.

    Dziękuję