  • Data: 2003-11-26 13:55:58
    Temat: Odsetki... pytanie o płacenie.
    Od: "Dahlin" <d...@k...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Znajomy polecił mi tą grupę aby zapytać się "jak to jest z tymi odsetkami".
    Już tłumaczę jaką mam sytuację: Mam podpisaną umowę z uczelnią której
    regulamin w punkcie którymś tam mówi że "za każdy dzień zwłoki w opłatach
    czesnego" będą mnie kroić na "30% sumy zaległości w skali roku". Z drugiej
    strony nie ma nic na temat tego czy ja mam je płacić :)

    Obecnie stało się tak, że mnie za zaległości zawiesili. I teraz: czy zapis
    "reaktywacja po uregulowaniu wszystkich należności względem uczelni" można
    traktować w ten sposób że wlicza się w to odsetki? Bo z tego co mi wiadomo
    to z odsetkami to jest tak, że w Kodeksie Cywilnym jest to ujęte tak, że
    niekoniecznie trzeba je płacić :)

    Podsumowając: muszę im zapłacić odsetki czy niekoniecznie?

    Z góry dziekuję za odpowiedź.

    --
    pozdrawiam
    Marcin -Dahlin- Słowiński