    From: "Boa" <u...@u...wroc.usuntopl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odrębna własność lokalu
    Date: Wed, 16 Nov 2005 01:34:13 +0100

    Witam,

    Dostałem od spółdzielni takie pismo:

    "Wykonując postanowienia art.42 i 43 ustawy z dnia 15.XII.2000r. o
    spółdzielniach mieszkaniowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 4 poz.27 z późniejszymi
    zmianami) Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Biskupin" informuje , że w
    siedzibie Spółdzielni przy ul. Jackowskiego 57 (pokój nr 17) w dniach od
    03.11.2005r. do 25.11.2005r. będzie wyłożony do wglądu projektu uchwały
    Zarządu w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali
    usytuowanych w nieruchomości przy ul. xxx.
    Uchwała ta, po jej uprawomocnieniu i sfinalizowaniu przez Spółdzielnię
    uzyskania od Gminy Wrocław własności gruntu zabudowanego danym budynkiem ,
    będzie podstawą do zawierania umów notarialnych z osobami, które będą
    chciały posiadać lokale mieszkalne na zasadzie odrębnej własności.
    W terminie 14 dni po upływie okresu wyłożeniu projektu uchwały, można
    zgłaszać Zarządowi wnioski dotyczącej tej zmiany.
    Informacje telefoniczne w przedmiotowej sprawie można uzyskać pod numerem
    348-95-58."

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, o co chodzi? W tej chwili jest to mieszkanie
    własnościowe ze "spółdzielczym prawem do lokalu".
    Co zyskuję podpisując umowę notarialną? Na co zwracać uwagę w takim
    projekcie uchwały?

    Nie bardzo wiem, o co chodzi, dlatego proszę o wyrozumiałość i pomoc :-)

    Pozdrr.,
    Boa.