    From: Tomek<s...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odpowiedzialnosc providera
    Date: Sun, 17 Sep 2006 02:48:27 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam!

    Wynajmuje serwer dedykowany. Prowadze na nim swoje serwisy za pomoca ktorych
    zarabiam (sklepy, serwisy randkowe, serwisy z platna zawartoscia itp.).

    Sredni dzienny dochod z tego serwisu to 75 zl dziennie.

    Niestety - serwer dzisiaj padl. Dzwonilem dzisiaj do providera i uslyszalem
    nagranie na sekretarce, ze ten jest na wakacjach i wroci okolo 15 lipca. Wtedy
    tez - jak powiedzial - zajmie sie wszelkimi reklamacjami.

    Dzis jest 26 czerwca. Czyli on moglby uruchomic ponownie serwer za 18 dni.
    18 dni to jest strata z rzedu 1350 zl!

    Jakie ja mam prawa w takiej sytuacji? Czy ja moge zazadac od niego odszkodowania
    za utracone dochody w wysokosci 75 zl/dzien ?

    Jakie mam prawa jesli okaze sie, ze dane na dysku zostaly trwale uszkodzone i sa
    nie do odzyskania (juz raz tak bylo!).

    Czy ktos moglby mi poradzic dobrego prawnika?

    -> http://usenet.pomocprawna.info