  • 1. Data: 2004-06-27 08:41:01
    Temat: Odpis wyroku - pytanko
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, potrzebuję dla komornika odpis wyroku - byłem oskarżycielem
    prywatnym, wyrok jest już prawomocny, skazana nie zapłaciła mi zasądzonej
    kwoty (którą wpłaciłem składając wniosek o ukaranie z prywatnego
    oskarżenia). W miejscu zamieszkania bywam jedynie w weekendy, a odpis
    potrzebuję nawet w 2 kopiach, gdyż chcę złożyć wniosek o odszkodowanie do
    Cywilnego.
    zapłacę w Sądzie 12 zł x 2 za odpisy
    złożę wniosek o odpis przez osobę trzecią wraz z dołączonym potwierdzeniem
    wpłaty 12 pln + 12 pln za niego
    napiszę we wniosku o odpis o wysyłkę go poleconym - czy Sąd dostarczy mi go
    poleconym?

    pozdrawiam

    K.

  • 2. Data: 2004-06-27 08:51:35
    Temat: Re: Odpis wyroku - pytanko
    Od: "Teqnix" <x...@k...org>

    sad kazde pismo dorecza poleconym, bo inaczej nie wiedzialby ze zostalo
    doreczone..., a to kto sklada nie ma zadnego znaczenia, i tak skladasz na
    dziennik podawczy

  • 3. Data: 2004-06-27 09:20:32
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    dzięki, potwierdziłeś moje przypuszczenia.