eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozima...nieszczelne okna...wredna spoldzielnia...co z tym zrobic ??? › Odp: zima...nieszczelne okna...wredna spoldzielnia...co z tym zrobic ???
    From: "Sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: zima...nieszczelne okna...wredna spoldzielnia...co z tym zrobic ???
    Date: Sat, 27 Nov 2004 01:39:23 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pc96.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:co7o99$q6q$...@n...onet.pl...
    > Dnia Fri, 26 Nov 2004 12:04:11 +0100, Agent 0700 naskrobał(a):

    Nie merytoryczna odpowiedz, kolego...

    Co do sprawy - co prawda napisalem "ja", ale tak naprawde chodzi o
    mieszkanie mojej dziewczyny.
    Ona ma to mieszkanie po rodzicach, z ktorymi kiedys mieszkala (teraz juz nie
    zyja).
    Nazwy spoldzielni nie znam, ale chodzi o osiedle na Retkini w Lodzi...
    Pytania o pokrewienstwo z spoldzielnia nie chwytam...? De facto okna
    przyszla sprawdzac jakas tam komisja,
    nie bylem przy tym...bo tam nie mieszkam. (na razie :)
    Czy powinna sie zainteresowac wczesniej ? No - jasne. A ona, glupia, placila
    po prostu jakies koszmarne rachunki za ogrzewanie, a i tak ciagle
    przeziebiona chodzila... Ale - pomyslalem, ze moze by warto z tym skonczyc.
    Oczywiscie - skoro nie bedzie innego wyjscia, trzeba bedzie wyjac kase (na
    razie nie wiem skad) i te okna zrobic samemu.
    Tylko, troche nie rozumiem - dlaczego ? Bo zapewne pan jasnie prezes
    spoldzielni, ktory pasie swoj tlusty tylek za kase mojej dziewczyny, nie ma
    w domu mrozu.
    Stad moje pytanie. I co - jakies pomysly ? Czy te spoldzielnie moga sobie
    tak po prostu robic jaja z ludzi ?

    pozdr.
    (kolegow z odpowiedziami nie na temat delikatnie upraszam - won, bo szkoda
    naszego czasu na czytanie...)