  • Data: 2003-07-11 08:47:08
    Temat: Odp: umowa najmu na 10 lat ?
    Od: "Marek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzięki, nasunely mi sie jeszcze 2 pytania

    - na podstawie jakich przyczyn (zgodnie z kodeksem ) można rozwiac umowe ?
    - czy jest mozliwosc objecia lokalu po owych 10 latach na podstawie
    zasiedzenia itp. ?

    Marek

    Użytkownik Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:belsns$31c$...@n...news.tpi.pl...