    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: terminy!!
    Date: Mon, 2 Sep 2002 16:54:26 +0200

    Użytkownik Ewa Nilsson <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akvro3$loq$...@n...gazeta.pl...
    > Sandra <d...@w...pl> napisał(a):
    > jeżeli jesteś, to bez urazy, ale te wyjaśnienia brzmią strasznie
    dziecinnie.

    żeby wydawać takie opinie to należy dokładnie poznac procedurę i prace w
    sądzie...jedna sprawa jednego człowieka,który uważa kazdy z osobna,że jest
    pępkiem świata ?

    > Wyobrażam sobie siebie jak stoję przed panią np ze skarbówki i tłumaczę,
    że
    > nie dostarczyłam tych dokumentów bo sekretarka zapomniała mi doręczyć, a
    > potem narobiła błędów

    błędów? to rzecz błędów tylko niekiedy niewłaściwego odczytania
    pisma...widziałeś pismo lekarzy ? tak samo sędziowie piszą a kobietka,która
    trudni sie przepisywaniem w 8 godzinach 200 a i niekiedy wiecej orzeczeń tak
    napisanych to należy sprawdzić maszynopis czy nie przekręciła jakiegoś
    zdania...maszynistki nie są prawnikami chociaż bardzo znają juz procedure są
    to przeważnie panie długo pracujące ... nie musze tłumaczyć ale zrobiłam to
    tylko dlatego.żeby co niektórzy zastanowili sie nad tym co piszą ...

    > Pozdrawia Ewa, która kiedys czekała na uzasadnienie wyroku 4,5 miesiąca a
    > pewno czekałaby dłużej gdyby nie wspólny znajomy znajomego siostry
    sędziego.

    Ja Cię też pozdrawiam ale do jednego wora nie wrzucaj wszystkich ...wszedzie
    są ludzie i ludziska i troche obiektywizmu ...a to ,że cię spotkała taka
    sytuacja ...zgadza się ...w każdym zawodzie znajdzie sie śmierdzący leń ...

    Sandra