    From: "Marek" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: skazanie 2x z tego samego artykulu
    Date: Thu, 11 Mar 2004 16:49:47 +0100

    > Wyjaśnie na przykłądzie. Sprzedałeś 100 pirackich płyt. Prokurator ustalił
    > pokrzywdzonych do 90, a w wypadku 10 nie mógł. No to wyłączył te 10 do
    > osobnego postępowania i wniusł akt oskarżenia na pozostałe 90, za co
    > zostałęś skazany. Teraz znalazł pozostałych pokrzywdzonych i wnosi w
    > części pozostałej.

    No dobra, to rozumiem. Ale w tym wypadku jakies znaczenie moze miec Art 17
    KPK
    "Nie wszczyna się postępowania, a wszczęte umarza, gdy:
    - postępowanie karne co do tego samego czynu tej samej osoby zostało
    prawomocnie zakończone albo wcześniej wszczęte toczy się"

    Bo wedlug mnie oznaczaloby to, ze skoro jedna sprawa zakonczyla sie
    wyrokiem, to kolejne dotyczace tego samego czynu powinny byc umorzone,
    prawda? Nie wiem tylko czy dobrze rozumuje i bylbym wdzieczny, jesli moglbys
    to wyjasnic.

    Marek