    From: "bg" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: przesłuchanie dziecka przez policje
    Date: Sun, 23 Feb 2003 16:09:08 +0100
    Sender: e...@p...onet.pl@pj58.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3al26$klu$...@n...news.tpi.pl...

    > "Stan_Z" <s...@g...pl> wrote in message

    > Nic dodac nic ujac.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Depi.

    Dziękuję za wskazanie podstaw prawnych. Wiem, że troche enigmatycznie
    opisalam sytuacje, ale naprawde parę dni byłam w stanie (to moja diagnoza)
    załamania nerwowego. Teraz wracam do normalności i po wyjaśnieniach kilku
    osó na grupie wiem o co chodzi.
    Wyjaśniam tym którzy nie zrozumieli mnie, ze nie chodziło ani o darmową
    poradę (lecz szybką - ponieważ byłam umowiona na tel z policjantem na
    piątek) ani o wyciaganie mojego dziecka z klopotów (bo i taki post się
    pojawił ze moze to on cos ukradł).
    Jest tak jak napisałam chodzi o przezycia mojego syna. Obie sprawy, czyli
    kradzież telefonu, gdzie świadkiem jest moj syn i groźby telefoniczne, które
    tak mnie wytracily z równowagi nie maja nic wspólnego ze sobą. Jednak akurat
    teraz gdy w domu panuje napieta sytacja, (syn jest odprowadzany do szkoły i
    przyprowadzany i wiele innych rzeczy, jak wizyty na komisariacie moje itd)
    telefo w tamtej sprawie wytrącił mnie z równowagi, bo tak naprawde to juz o
    tym nawet zpomniałam (zdarzenie miało miejsce gdzieś w październiku
    ubioegłego roku).
    Faktycznie pewnie troche nadopiekunczo chciałam się zachować, ale prosze
    zrozumcie mnie. Moj syn zrywa sie w nocy, co wczesniej raczej sie nie
    zdarzało. Ja natomiast kilka dni spedziłam w stanie totalnego rozkładu na
    czynniki pierwsze.
    Któś powiedział uszy do gory - więc informuję że już się podniosły :)
    Potrzebowałam czasu na poukładanie sobie wszystkiego w głowie.
    Chyba troche za długo piszę - przepraszam, ale niektóre wypowiedzi najpierw
    mnie załamały a teraz już OK. Fantazja niektórych poniosła w domysłach co ja
    chce ukryć. Wiec (żartem) dodam że moj syn może przemyca alkohol zza
    wschodniej granicy specjalnie skonstruowanym rowerem.
    To chyba oczywiste, że nie mogę pisać o niektórych faktach dotyczących
    aktualnej sytuacji.