    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: prawo ojca
    Date: Thu, 27 Jun 2002 19:14:51 +0200

    Użytkownik jpiw <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aff8gn$pgl$...@n...tpi.pl...

    Czyli określona jako osobisty wgląd w wychowanie dzieci orzeczona przy
    rozwodzie ?

    Cięzko odpowiadać na pytania kiedy nie zna sie w miare sprawy,żeby zwrócić
    się nawet o ukaranie za nieprzestrzeganie postanowień sądu powinno. Nie wiem
    może ktoś na grupie odważy sie informować w tej kwestii ja natomiast musze
    po części znać sytuacje treści orzeczenia. Ponadto miałeś możliwości
    ustalenia kontaktów z małoletnimi chyba,że z jakiś przyczyn było to
    niemożliwe. Wiec nie będzie to proste w ustaleniu gdy pójdziemy drogą organu
    nadzorującego szkoły z prostej przyczyny,że powstało wiele prywatnych szkół
    nie mających miana publicznych. Czy ty wiesz chociaż gdzie zam. Twoje dzieci
    ? Jeśli tak to można złożyć wniosek o nieprzestrzeganie postanowień sądu lub
    ustalić kontakty z małoletnimi sądownie. Ale nie będę gdybać nie znając
    sprawy.

    Sandra