    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja,pl.soc.prawo
    Subject: Odp: prawo i reklama telewizyjna
    Date: Fri, 25 Apr 2003 11:19:42 +0200

    Użytkownik Żuraw <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b88qf3$9n7$...@a...news.tpi.pl...

    www.europa.eu.int --> official documents --> eur-lex

    > b) Czy "prawo unijne" w znaczący sposób wpłynie na treść ustaw, przepisów
    > związanych z reklamą, reklamą w telewizji i telewizją?

    Dosyc.

    > c) Jeżeli wpłynie w jakiś sposób to w jaki?

    Patrz np. dyrektywa 98/43/EC o zakazie reklamy wyrobow tytoniowych
    calkowitym nie wylaczajc zapalniczek i popielniczek ), raz wyrzucona do
    kosza przez Sad Europejski, ale chyba przepchnieta ponownie w lekko
    zmienionej formie. Albo i nie - znalazlem projekt nowej, ale nie wiem, czy
    juz uchwalony. Generalnie - poszperaj.

    Depi.