    From: "albert" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: pozbycie sie niechcianego lokatora (?)
    Date: Tue, 15 Mar 2005 23:10:26 +0100

    > No a mi sie wlasnie o to rozchodzi, zeby moc zalatwic sprawe
    > bez tego typu ekscesow. Nie chce zeby kobiete przyprawiono o zawal,
    > ale tez chcialbym, aby wlasciciel mogl swobodnie rozporzadzac swoja
    > wlasnoscia. (A wg. tej pani nawet nie moze, ale absurdy odstawmy na bok)
    > Aktualnie obiecala dokonac oplat, i zwrocic sie o przyznanie lokalu
    > zastepczego.
    > (Wciaz staram sie by sprawa zostala zalatwiona w miare 'po ludzku')
    > Nie podoba mi sie jednak wizja taka, gdzie wlasciciel bedzie utrzymywal
    > obca osobe, bo ta "nie ma gdzie sie podziac".

> [...]
    to trzeba by zrobić z jajami ale wtedy byś nie pytał o to na grupie
    ale jest parę pomysłów
    wchodzisz odkręcasz wąż od spłuczki pralki czy co tam chcesz tłumaczysz że
    musiałeś
    bo zalewało dom.
    jako własciciel możesz zawsze przeprowadzić remont CO. instal elektrycznej
    gazowej itp
    oczywiście to wymaga na czas remontu wyłączenia w/w mediów.
    a remont się zawsze może przedłużyc z przyczyn obiektywnych lub finansowych.
    a póki co możesz zrobić wymianę okien, stare wywal a to nie twoja wina że
    producent
    nowych nawalił z terminami:)))))))