    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: porada prawna
    Date: Sat, 20 Sep 2003 19:49:44 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:c...@d...ists.pwr.wroc.pl...
    > no dobrze... teraz mogę już całość sytuacji nakreślić.
    >
    > moi rodzice mieszkali w domu, którego właścicielem była moja babcia
    > (spadek) czyli była to jej własność, a dziadek (od kilku lat nieżyjący)
    > w tym przypadku nie miał podstaw do tych terenów.
    >
    > moi rodzice dokonali rozbudowy z domu parterowego na piętrowy +
    > dobudowali garaż i kilka pomieszczeń warsztatowych. + zrobili pełny
    > remont poprzedniego domu m.in. założenie centralnego ogrzewania itd.
    > przebudowa była więc na dobrą sprawę całkowita całkowita. Przy czym jako
    > dziecko uczesnitczyłem w tym procesie dosyć intensywnie.

> [...]

    Postepowanie bedzie tzw. "nieprocesowe", koszty, nie pamietam w tej chwili
    dokladnie, moga byc rozlozone
    na wnioskodawce i uczestnikow ( a wiec Ciebie i pozostalych spadkobiercow) w
    stosunku do ich udzialu w sprawie.
    Jesli jednak interesy sa sprzeczne sad moze zdecydowac o tym, ze koszty
    poniesie stosunkowo rozdzielic koszty
    lub obarczyc nimi 1 uczestnika (np. Ciebie), jesli jego wnoski zostaly
    oddalone lub odrzucone lub jesli dziala
    niesumiennie (podstawa to kod postep. cyw.)

    pozdrawiam
    mdr