    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: pomocy - bardzo pilne...
    Date: Sat, 26 Apr 2003 20:20:42 +0200

    Użytkownik Michał Ickiewicz
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> w wiadomości

    > a to zależy już od świadomości otrzymującego kasę chyba

    No jasne - po prostu nikt w tym kraju nie pamieta ile zarabia, i jak nagle
    dostaje sporo wiecej, to oczywiscie wydaje mu sie ze tak powinno byc i nie
    liczy sie z koniecznoscia zwrotu. Yeah right...

    Poza tym mowimy tu o prowizjach i o punkcie umowy, ktory mowi o zwrocie
    prowizji, jesli ( o ile dobrze zrozumialem ), zwerbowany klient nie placi.
    Calkiem logiczne zabezpieczenie, przed werbowaniem lumpow spod budki.
    Czyli -pieniadzy _byly_ nalezne, tylko ze pewne okolicznosci uprawniaja
    Fundusz do zadania ich zwrotu. Czyli ja to widze, jako powstanie w wyniku
    innego zdarzenia prawnego calkowicie nowego zobowiazania. I teraz pytanie -
    czy to zobowiazanie sie przedawnilo? Nalezaloby przeczytac umowe i
    zaobaczyc, w ktorym momencie powstal ten obowiazek ( zwrotu ) i potem
    policzyc 3 lata ( bo wedlug mnie to bedzie z DG ).

    Tak ja to widze.

    Prosba - trzymjacie sie troche tematu.

    Depi.