    From: "amelka" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: ośrodek diagnostyczno-konsultacyjny
    Date: Fri, 17 Oct 2003 00:38:29 +0200
    Sender: a...@a...pl@systemy245.toya.net.pl

    Użytkownik Yenefer <y...@N...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bmn33g$ev3$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "amelka" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przyznam ze 5 godzin to raczej dlugo, zdarzaja sie spore opoznienia tzn
    ktos
    > jest umowiony zalozmy na 15 a zostanie przyjety o 17

    To ma być pierwsze badanie od rana.

    ale zeby cala procedura
    > trwala az 5 godzin - to chyba musi byc jakis skomplikowany przypadek.

    Nie jest. Dziecko małe i dlatego sąd chce poznać opinię ośrodka. Oboje
    rodzice też, bo ojciec chce zabierać na noce i wakacje, a matka mówi, że
    jeszcze za wcześnie (bo nigdy się dzieckiem nie opiekował). Spotkania ojca z
    dzieckiem są obecnie stałe i regularne (w domu matki lub spacery, wizyty o
    dziadków etc.). Sporna tylko kwestia tych nocy.

    > czasami zdarza sie ze malzonkowie przez dlugi czas zamiast dochodzic do
    > porozumienia i zabiegac o dobro dziecka albo po prostu o rozwiazanie
    sprawy,
    > szarpia sie i sprzeczaja miedzy soba, wzajemnie sie obwiniajac.

    Nie ma takiej kwestii. Dziecko jest raczej chronione przez oboje rodziców
    (choć problemy się zdarzają, jak zwykle w takich przypadkach, ale nie włącza
    się w to malucha).

    Jesli
    > sprawa tego wymaga przeprowadza sie testy i to moze tez troche potrwac...
    > BTW Skad to info o czasie trwania 5 godzin?

    Z ośrodka. Dziecko ma być badane przez godzinę, a rodzice przez pięć. Też mi
    się wydaje bardzo długo, dlatego się zdziwiłam i zaciekawiłam co tam się
    przez ten czas będzie działo.

    Pozdrawiam

    Amelka