    From: "jachoo" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: okres wypowiedzenia
    Date: Wed, 6 Nov 2002 19:28:24 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@pb18.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl

    Obawiam się że jednak sie mylisz. Liczy się dzień otrzymania wypowiedzenia,
    a nie dzień kiedy ostatni raz przychodzisz do pracy. Nie bierze sie pod
    uwage do tego okresu swiadczenia pracy gdy jestes na wypowiedzeniu. Przykro
    mi. Jest to informacja na tyle sprawdziona, bo potwierdzona u radcy prawnego
    z Inspektoratu Pracy

    Pozdrawiam

    Użytkownik Depilator <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqbkek$9f7$...@n...tpi.pl...