eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc za niezgodnosc z umowa sprzedaz konsumencka › Odp: odpowiedzialnosc za niezgodnosc z umowa sprzedaz konsumencka
    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: odpowiedzialnosc za niezgodnosc z umowa sprzedaz konsumencka
    Date: Sun, 7 Dec 2003 19:11:14 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik DorianG <o...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bqvpfp$sqt$...@w...pcmedia.com.pl...
    > Zdrowy rozsądek - zdrowym rozsądkiem, jednak jeśli chodzi o wiedzę
    fachową,
    > to opinii w tym względzie najlepiej zasięgnąć u rzeczoznawcy. Wszak może
    > zdarzyć sie i tak, że buty przez te 18 miesięcy były użyte dwa razy.

    W rozwarzaniach przedstawionych przeze mnie zapomnialem dodac, iz podajac
    czas 18 miesiecy
    mialem na mysli, ze przez caly ten czas buty sa normalnie uzywane, tzn.
    "chodzone".

    Reasumując:
    > -towar zareklamuj
    > -daj sprzedawcy 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie sie do reklamacji
    > -jeśli jej nie uwzględni i nie zgodzisz się z nim - idź do rzeczoznawcy
    Ten
    > zna się na rzeczy, to Ci powie czy masz rację.

    Znam takie opinie rzeczoznawcow, ktore rzeczywiscie nic wspolnego z
    rozsadkiem nie maja.
    I z rzetelna wiedza specjalna zreszta tez :)

    Ale to oczywiscie co do zasady racja.

    pozdrawiam
    mdr