    From: "Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: negocjacje z gminą - wykup działki
    Date: Tue, 28 May 2002 10:52:44 +0200

    Na razie gminia bedzie chciala po dobroci "odkupic". Jezeli bodajze w ciagu 2
    miesiecy nie dojdziesz
    z nimi do porozumienia to Cie przymusowo wywlaszczą - oczywiscie za
    odszkodowaniem.
    (szukaj szczegolow w ustawie o gospodarce nieruchomosciami). Pozdrawiam.
    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik Ewa <j...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych