  • 1. Data: 2003-06-18 13:44:36
    Temat: miedzy srednią a studjami
    Od: "zzzb" <z...@o...pl>

    Czy nie bedąc juz uczniem liceum i nie bedąc jeszcze studentem mam prawo do
    znizek??Co moge zrobic zeby takie miec??
    ______________ Wojtek
    Mich ICQ#: 178810386 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 2. Data: 2003-06-18 14:24:12
    Temat: Re: miedzy srednią a studjami
    Od: "Nina" <_...@g...pl>

    > Czy nie bedąc juz uczniem liceum i nie bedąc jeszcze studentem mam prawo
    do
    > znizek??Co moge zrobic zeby takie miec??

    A legitymacje szkolna zachowales? Tam jest okres uprawniajacy do znizek do
    30 wrzesnia. OD pierwszego pazdziernika dostajesz legitymacje studencka.

    Chyba, ze miales np. roczna przerwe w nauce - wtedy raczej nic nie zrobisz,
    musisz czekac na legitymacje studencka

    pozdrawiam

    Nina

  • 3. Data: 2003-06-18 14:25:29
    Temat: Odp: miedzy srednią a studjami
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    > Czy nie bedąc juz uczniem liceum i nie bedąc jeszcze studentem mam prawo
    do
    > znizek??Co moge zrobic zeby takie miec??

    legitymacje szkolna wazna masz do 30 wrzesnia

  • 4. Data: 2003-06-18 17:43:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "zzzb" <z...@o...pl> wrote in message
    > Czy nie bedąc juz uczniem liceum i nie bedąc jeszcze studentem mam prawo
    do
    > znizek??Co moge zrobic zeby takie miec??

    jak cię ktoś zapyta co robisz, to powiedz, że idziesz na "studia" a nie na
    "studja"

    będziesz bardziej wiarygodny :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-06-18 19:42:22
    Od: "zzzb" <z...@o...pl>

    -zapomnialem o jedneij rzeczy!!Legitka szkolna mi sie zgubiła!!!!!!!!!!!:((
    Użytkownik xmarcel <x...@n...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bcpskp$lmi$...@n...lublin.pl...

  • 6. Data: 2003-06-18 21:33:43
    Temat: Re: Odp: miedzy srednią a studjami
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    zzzb wrote:

    > -zapomnialem o jedneij rzeczy!!Legitka szkolna mi sie
    > zgubiła!!!!!!!!!!!:((

    1. Odpowiadamy POD cytatem.
    2. Idz do swojej starej szkoly i powiedz ze zgubiles.

  • 7. Data: 2003-06-19 00:06:44
    Temat: Odp: Odp: miedzy srednią a studjami
    Od: "zzzb" <z...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bcqlqd$92o$...@n...news.tpi.pl...

    biła
    !!!!
    !:

    > 1. Odpowiadamy POD cytatem.
    > 2. Idz do swojej starej szkoly i powiedz ze zgubiles.

    -----slyszalem o podobnej sytuacji w ktorej to sekretarka nie chciala wydac
    legitki!!Czy moze to zrobic??Czy moge wyrobic leg. do 30 wrzesnia?

  • 8. Data: 2003-06-19 00:23:33
    Od: "JG" <j...@o...pl>

    > -----slyszalem o podobnej sytuacji w ktorej to sekretarka nie chciala
    wydac legitki!!
    sekretarki to jeszcze nie problem....
    przekonasz sie, jakie sa panie z dziekanatu!!!

    > Czy moze to zrobic??Czy moge wyrobic leg. do 30 wrzesnia?

    wydaje mi sie, ze skoro legitymacja jest wazna do konca wrzesnia, to na taki
    okres powinni Ci wydac wtornik

    pozdro