    From: "Danusia" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: lokale uzytkowy
    Date: Fri, 30 May 2003 09:09:39 +0200

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bb6te5$n7i$...@n...supermedia.pl...
    > Jeśli wasze lokale weszły w skład spółdzielni to niestety ale jesteście
    > poniekąd jej zakładnikami. Jednak mimo iż lokale należą do spóldzielni to
    > porzytki znich płynące należą się członkom, a nie prezesom.
    >
    > Przydało by sie nieco więcej szczegółów

    Lokale weszły w skład spóldzielni ale nie o to chodzi. Konkretnie o to czy
    Spółdzielnia moze dowolnie dysponowac lokalami uzytkowymi - zmieniac w nich
    działalnosc na uciazliwa, wystawiackomin odprowadzania spalin koło naszych
    okien bez pytania o zgode i pisac ze jest włascicielem całego budynku.
    Wg mnie mogłaby gdyby cena m2 mieszkania nie zawieraa kosztu budowy tych
    lokali uzytkowych, ale jest inaczej, bo zawiera. Nie jestem tylko tego pewna
    na ile mamy prawo sie na cos godzic.

    Danusia