  • 11. Data: 2003-01-08 20:48:39
    Temat: Odp: konsekwencje występku nieletniego i pełnoletniej
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > o rany..czepianie sie słów..przypuszczam ze nie ma znaczenia czy jego
    > czy jej..wspólny..teraz lepiej?:)

    jeżeli wspólny to art.72 ,73,74 k.r.o
    wystarczy? :-)

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-08 20:58:32
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > powiedzmy ze tatus sie nie przyznaje.

    a ta kobietka to co mężatka czy podstarzała panienka? :-)

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-08 21:04:33
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    > a ta kobietka to co mężatka czy podstarzała panienka? :-)
    cały temat jest tylko teoretycznym załozeniem, który nurtuje kolege:) i
    nie ma nic wspólnego z jego życiem:)
    --
    pozdrowionka, ula.p
    gg 1756591

  • 14. Data: 2003-01-08 21:05:42
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > pewnie tak tylko jeszcze jedno: co to jest k.r.o.? :)niestety jestem
    > szczypiorek w sprawach prawnych:)
    kodeks rodzinny i opiekuńczy

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-08 21:06:03
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

  • 16. Data: 2003-01-08 21:07:32
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > cały temat jest tylko teoretycznym załozeniem, który nurtuje kolege:) i
    > nie ma nic wspólnego z jego życiem:)

    a mnie nie interesuje kogo dotyczy ale pytania,które zadałam mają znaczenie
    przy udzieleniu odpowiedzi...

    Sandra

  • 17. Data: 2003-01-08 21:21:34
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > kodeks rodzinny i opiekuńczy

    Hmm.. ale jak kolezanka jest szczypiorek

    to i tak jej nic nie da, ze wie, ze to sa artukuly

    KRiO. Moze jakas stosowna tresc ? cytacik?

    Konrad

  • 18. Data: 2003-01-08 21:21:55
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    > a mnie nie interesuje kogo dotyczy ale pytania,które zadałam mają znaczenie
    > przy udzieleniu odpowiedzi...
    panna, nigdy niemezatka, bezdzietna ok. 22-25 lat:)
    --
    pozdrowionka, ula.p
    gg 1756591

  • 19. Data: 2003-01-08 21:28:20
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    > KRiO. Moze jakas stosowna tresc ? cytacik?
    ale google są bardzo sprawne:)) juz znalazłam odpowiednie artykuły:)
    dzieki za troske:)
    --
    pozdrowionka, ula.p
    gg 1756591

  • 20. Data: 2003-01-08 21:39:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Legislator <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avi4q3$do$...@n...gazeta.pl...

    > Hmm.. ale jak kolezanka jest szczypiorek
    >
    > to i tak jej nic nie da, ze wie, ze to sa artukuly
    >
    > KRiO. Moze jakas stosowna tresc ? cytacik?

    Uznanie jest to akt jednostronny dokonany przez ojca przed właściwym
    organem państwowym za zgodą osób wskazanych w przepisach k.r.o Jest to
    czynność o charakterze osobistym,która prowadzi do ustalenia pochodzenia
    ojca od określonego ojca.Tak więc k.r.o dopuszcza uznanie dziecka przez
    osobę niepełnoletnią ale tylko za zgodą przedstawicieli ustawowych art.74
    k.r.o natomiast przedstawiciel ustawowy nie może uznać dziecka ...
    art.72 dot. osoby zamężnej...

    Sandra