  • 1. Data: 2003-06-17 12:50:53
    Temat: jak mozna odwiecic sprawe
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    Podczas rozprawy przed sadem pracy adwokat pracodawcy zaproponowal ugode i
    zawieszenie sprawy , po wyjsciu na sale rozpraw wystapilismy i
    powiedzielismy ze chcemy ja zawiesic .... minelo pare miesiecy, pracodawca
    nie wywiazal sie z umowy ... )nie odezwal sie do mnie a obiecywal, ze za
    tydzien podpisze ze mna ugode i przekaze jakies pieniazki) ... czy moge
    odwiesic sprawe ... jak to zrobic ....
    prosze o pomoc

    bezpodstawnie usuniety z pracy :-(

  • 2. Data: 2003-06-17 17:36:42
    Temat: Odp: jak mozna odwiecic sprawe
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik wojteg <wojteg@no_spam.pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bcn2th$evq$...@n...news.tpi.pl...
    > odwiesic sprawe ... jak to zrobic ....
    > prosze o pomoc

    wniosek o podjecie zawieszonego postepowania do sygn. akt

    Sandra

  • 3. Data: 2003-06-17 20:34:23
    Temat: Re: jak mozna odwiecic sprawe
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wniosek o podjecie zawieszonego postepowania do sygn. akt

    dzieki baardzo ... a moglabys mi powiedziec jaki jest termin ? ... tzn po
    jakim czasie mozna odwiesic taka sprawe ... kiedy mija ta mozliwosc ... ?

  • 4. Data: 2003-06-17 21:29:31
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik wojteg <wojteg@no_spam.pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bcnu0v$ik2$...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dzieki baardzo ... a moglabys mi powiedziec jaki jest termin ? ... tzn po
    > jakim czasie mozna odwiesic taka sprawe ... kiedy mija ta mozliwosc ... ?

    rozdz. 6 k.p.c kiedy postępowanie było zawieszone na zgodny wniosek stron
    art.178 a podjąc na wniosek jednej ze stron już po upływie 3 m-cy - umorzy
    postępowanie po 3 latach art.182 k.p.c tak więc mija możliwość podjęcia po
    upływie 3 lat ponadto wydaje mi się ,że otrzymałes postanowienie sądu o
    zawieszeniu postępowania wraz z art. na jakiej podst. i pouczono strony na
    rozprawie?

    Sandra

  • 5. Data: 2003-06-18 10:53:45
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    > upływie 3 lat ponadto wydaje mi się ,że otrzymałes postanowienie sądu o
    > zawieszeniu postępowania wraz z art. na jakiej podst. i pouczono strony na
    > rozprawie?

    dziekuje bardzo, rzeczywiscie na rozprawie pani sedzia mowila cos, ale bylem
    zdenerwowany i nic z tego nie zapamietalem, przed rozprawa adwokat
    pracodawcy informowal mnie ze bedzie to tylko zawieszenie, ze moge
    "odwiecic" i wymienil termin 3 miesiace, ale nie bylem pewien czy jest to
    termin umorzenia czy czas po ktorym moge odwiesic. nie dostalem zadnego
    pisemnego postanowienia sadu - moze jest w aktach? .... teraz juz wiem ze
    bylo to zagranie " na zwloke" ze strony pracodawcy ... wnioskowalem o
    przywrocenie do pracy ... teraz, po roku pracodawca pewnie stwierdzi ze jest
    to niewykonalne bo ... i tu dluga lista ... coz, nie mialem na pismie, nie
    trzeba sie bylo zgadzac na zawieszenie ... madry polak po szkodzie ... :-(
    wojteg

  • 6. Data: 2003-06-18 20:19:12
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik wojteg <wojteg@no_spam.pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bcpgc5$83n$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > trzeba sie bylo zgadzac na zawieszenie ... madry polak po szkodzie ... :-(

    to nie tak ...prosze udać się do sądu i poprosić akta sprawy do wgladu i
    dokładnie sie zapoznać z treścią postanowienia i zgodnie z tym działac
    ...zawieszenie to taka czynność ,która daje możliwość do dogadania sie poza
    sądem ,jesli pracodawca nie dotrzymał warunków należy złożyć wniosek o
    podjęcie zawieszonego postępowania a tym samym nadać bieg sprawie

    Sandra