  • 1. Data: 2003-06-17 12:35:20
    Temat: Działamy, gdy klient nie chce zapłacić.
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Działamy, gdy klient nie chce zapłacić.

    Czym zajmuje się PACTUM INKASSO:

    § dochodzeniem roszczeń finansowych dla przedsiębiorców (podmiotów
    gospodarczych),
    § doradztwem w zakresie obsługi zadłużenia,
    § informacją gospodarczą - zbieraniem informacji o przyszłych
    kontrahentach,
    § pomocą i doradztwem w negocjacjach i zawieraniu umów,
    § pomocą egzekucyjną,

    W razie zainteresowania, prosimy o odesłkanie maila. Zostanie przesłana
    Państwu pełna oferta.
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 2. Data: 2003-06-17 21:52:21
    Temat: Re: Działamy, gdy klient nie chce zapłacić.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A sami siebie windykujecie? Ja bym chciał tak ugodowo 100 zł, w ramach
    odszkodowania, bo czuję się pokrzywdzony otrzymaniem niezamówionej
    informacji handlowej. Jak nie dostanę, to skieruję wniosek do sądu
    grodzkiego. Co Wy na to? - 10% odpalam Wam, jak załatwicie bez konieczności
    sądowego dochodzenia.
    Pomyślcie trochę, zanim wyślecie te bzdury do kilku tysięcy komputerów? Od
    reklamy są strony internetowe, a nie listy dyskusyjne.

  • 3. Data: 2003-06-18 09:17:16
    Od: t...@w...pdi.net

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > A sami siebie windykujecie?

    Zawsze mozna wynajac KRUKA :-)

    > Ja bym chciał tak ugodowo 100 zł, w ramach
    > odszkodowania, bo czuję się pokrzywdzony otrzymaniem niezamówionej
    > informacji handlowej.

    Ja tez, ja tez :-)

    > Jak nie dostanę, to skieruję wniosek do sądu
    > grodzkiego. Co Wy na to? - 10% odpalam Wam, jak załatwicie bez konieczności
    > sądowego dochodzenia.

    Hmm...ale mailem do Ciebie cos wyslali? Hmm...jesli korzystasz z newsow
    przez bramke to czy to ich musi obchodzic?

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 4. Data: 2003-06-19 16:12:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Ja tez, ja tez :-)

    Może jak hurtem zlecimy usługę, to zmniejszą prowizję? :-)))))))))

    | Hmm...ale mailem do Ciebie cos wyslali? Hmm...jesli korzystasz z newsow
    | przez bramke to czy to ich musi obchodzic?

    No cóż. Post na grupę, to też mail, tylko że skierowany do nieograniczonej
    liczby adresatów. Moim zdaniem ustawa o spamie akurat postów się tyczy, ale
    mogę się mylić.