  • 1. Data: 2004-02-13 10:40:18
    Temat: fundusz alimentacyjny
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Siedzi mi na wypłacie komornik za alimenty. Ale kwota którą mi zajmuje nie
    wystarcza na pokrycie alimentów w całości. Dostaje zawiadomienie z zusu że
    od tego miesiąca zaczyna wypłacać alimenty fudndusz alimentacyjny. Od kogo
    wpłynął najprawdopodobniej wniosek do zusu od komornika czy od wierzyciela?
    Bo skoro płace a to co dostaje wierzyciel nie jest kwotą w całości, to nie
    jest moja wina bo tyle zarabiam.
    I tak sie zastanawiam czy to wniosek komornika czy wniosek wpłyną od
    wierzyciela?
    CZy moge sie jakoś odwołać od tej decyzji?

  • 2. Data: 2004-02-14 23:06:46
    Temat: Odp: fundusz alimentacyjny
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Agnieszka <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c0i9qn$qlj$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > wierzyciela?
    > CZy moge sie jakoś odwołać od tej decyzji?

    w chwili gdy sie nie wywiazujesz ze zobowiazan wyniklych trescia wyroku
    rodzic kieruje tyt. wyk.do komornika ten nie majac z czego sciagac kieruje
    go do Zus-u takim sposobem bedzie roslo zadluzenie wobec panstwa

    pozdrawiam
    Sandra