  • 1. Data: 2003-06-06 12:29:06
    Temat: Odp: działka budowlana bez drogi dojazdowej?
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    witam
    niejestem w stanie udzielic Ci fachowej porady prawnej, ale dam dobra rade:
    niekupuj dzialki bez prawnie zapewnionego dojazdu, co prawda pozniej
    sadownie jest szansa, ze cos wywalczysz, no ale chyba kiedys slyszales jak
    wygladaja w sadzie sprawy o charakterze majatkowym.
    pozdro

  • 2. Data: 2003-06-06 12:31:57
    Temat: działka budowlana bez drogi dojazdowej?
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich szanownych Grupowiczów.

    W temacie trochę nakłamałem, bo pozwolenie uzyskuje się dopiero gdy działka
    ma droge dojazdową, ale działka jest w planach zagospodarowania
    przestrzennego na terenach przeznaczonych pod budownictwo. Nie ma drogi
    dojazdowej na mapie ( jest tylko ujeżdżona ).
    Czy jeśli kupię działkę bez drogi, to będę miał problem z uzyskaniem wpisu
    do księgi wieczystej o służebości drogi na rzecz tej działki ? ( bo np.
    kupiłem bez drogi i wiedziałem że nie ma drogi)
    Jeśli tak, to jakie problemy mogą wystąpic i czy bedzie lepiej jeśli obecny
    właściel wystąpi o drogę konieczną ?
    Jak długo trwają takie postępowania sądowe ?

    Z poważaniem i pozdr.
    stavi

  • 3. Data: 2003-06-06 12:35:18
    Temat: Re: działka budowlana bez drogi dojazdowej?
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    No i ile taki proces w praktyce kosztuje ?

    Pozdr.
    stavi