    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: alimenty na dziecko
    Date: Sat, 11 Jan 2003 00:13:42 +0100

    Użytkownik dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...0.0.1...
    Chodzi
    > o to ze niedlugo bede mial dziecko z dziewczyna z ktora nie jestem.

    rozumiem,że uznasz dziecko? czy ewentualne ustalenie ojcostwa?

    pytanie
    > jest proste ile sad przyznaje alimentow?

    w zależnosci od potrzeb dziecka i możliwości zarobkowych pozwanego...

    Zakladajac ze do niedawna
    > studjowalem i nie pracuje.

    to szukaj pracy...napisalam od możliwości...nie od tego ile masz w
    kieszeni...

    Czy moze lepiej się z nia dogadac?

    chyba tak...ale na szczerych i zdrowych warunków ...ponieważ wymiarowi
    sprawidliwosci sie nie wymkniesz :-)

    Co
    > myślicie... i jeszcze: 20% populacji kobiet przezywa największa ochote na
    > seksik w czasie owulacji.

    a co to ma do tej sprawy ...mogłes myślec głową a nie hmm :-))))

    Sad uzna to na moja korzysc?

    hm czy tak czy siak to brane pod uwage jest dziecko a nie twój poglad na
    owulacje :-)))

    W sumie to bylo na
    > pograniczu gwaltu, da sie to udowodnic?

    to zależy ale tym sie zajmuje prokurator i karny...sąd rodzinny tzn. ten
    ,który zasądzi alimenty nie ma z tym nic wspólnego...no chyba ,ze sędzia
    poweźmie decyzje o zgłoszenia o gwałcie prokuratorowi ...technicznie wyglada
    to tak ,ze zarzadzi ksero zeznan powódki i skieruje je do prokuratury celem
    dalszych czynności...

    Mam list w którym pisze "to
    > wylacznie moja wina" Jest to troche wyrwane z kontekstu, ja wiem o co
    > chodzi wiec potrafie to odpowiednio interpretowac.

    w sądzie rodzinnym nie ma to znaczenia masz obowiazek i nie ma dyskusji...

    > Jezeli wyjade za granice czy ta kwota bedzie wyzsza? Chodzi mi o
    > niemcy.

    w niemczech spokojnie można cię dopość , alimenty też moga być wyższe ...

    Sandra