  • 1. Data: 2002-09-11 20:42:15
    Temat: alimenty-czy dostanę?
    Od: "wikuś" <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie czy jezeli mam 24 lata i studiuję zaocznie w szkole prywatnej ,
    czy mogę starać się o alimenty od ojca który w niczym mi nie
    pomaga.Wynajmuję pokój ,szukam pracy,mama daje mi na zycie ,ale musi tez
    utrzymać 2 pozostałego rodzeństwa. Mają 19 i 20 lat.
    Czy 20 latek jezeli sie juz nie uczy tez moze walczyc o alimenty.
    Gdzie sie z tym zgłosić??aby je otrzymac??

    Pozdrawiam Ewa

  • 2. Data: 2002-09-11 20:48:03
    Temat: Odp: alimenty-czy dostanę?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik wikuś <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alo9fj$lrj$...@n...tpi.pl...

    małe szanse na uzyskanie alimentów...hmm szkoła prywatna? sam mieszka?

    Sandra

  • 3. Data: 2002-09-11 21:47:33
    Temat: Re: alimenty-czy dostanę?
    Od: "Joanelle" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wikuś" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy 20 latek jezeli sie juz nie uczy tez moze walczyc o alimenty.
    > Gdzie sie z tym zgłosić??aby je otrzymac??

    Niestety, człowiek pełnoletni może dostawać alimenty od rodziców tylko
    wówczas, jeśli uczy się w systemie dziennym.
    Joanna