    From: "albert" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: alimenty, ale na rodzica (może trochę długie)
    Date: Tue, 17 May 2005 00:04:50 +0200

    > Jakie kwoty dochodów dyskwalifikują ewentualne zaniechanie pobierania
    > pieniędzy w takim wypadku ?
    > I bardziej ogólnie. Co w takiej sytuacji zrobić, gdzie się udać ?
    > Jestem zszokowany i załamany.
    >
    > pzdr
    > z góry serdecznie dziękuję za wszelkie podpowiedzi
    > Piotr

    ja bym sie zastanowił nad formą pisma
    dlaczego to był zwykły list?
    taki list nie jest prawidłowo doręczony
    możesz go śmiało wyrzucić to pewne.
    i czekać na polecony , a wtedy faktycznie
    trzeba podjąć jakies kroki
    ale coś mam niejasne przeczucie że poleconego nie będzie.................

    a przy okazji faktycznie warto sobie przygotować grunt
    pod przyszły bój w sądzie.
    ale dzięki temu pismu masz czas na to aby to zrobić dobrze.
    tyle ja, a diabeł tkwi w szczegółach więc może ktoś to uzupełni
    aby człowieka nie wyprowadzić na manowce.