    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Zmiana nazwiska
    Date: Thu, 18 Jul 2002 12:40:14 +0200

    Użytkownik Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@a...net.pl...

    > Fajnie, tylko pytanie było:

    > [...]
    >
    > Może ktoś wie czy w takiej sytuacji jest szansa na jakies roztrzygniecie
    > sadowe zmieniajace nazwisko dziecka?

    Więc czytaj dokładnie tak jest taka możliwość nie pozbawiając władzy tylko
    zwrócenie sie do sądu o taką zgodę na zmiane w drodze administracyjnej.
    Ale nie możesz wykluczyć z tego ojca biologicznego. Bo niby dlaczego jesli
    zostanie wezwany i nie wyrazi na to zgody to ostateczną decyzje tak
    podejmuje sąd dla dobra dziecka .

    Sandra