  • 1. Data: 2002-10-10 07:33:33
    Temat: Re: Właśnie ZETka podała
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
    news:938-1034234123@213.17.138.62...
    > że zgodnie z prawem dla urzędu skarbowego rozwód jest NIEWAŻNY.
    >
    > To jest państwo ..k&^%$a.. prawa!!!

    jakieś szczegóły?
    bo to, że jakiś dziennikarz coś napisał / powiedział o prawie, znaczy tylko
    tyle, że powiedział co zrozumiał :(

  • 2. Data: 2002-10-10 08:18:31
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    Co do zasady zobowiązania, które powstały w trakcie trwania związku
    małżeńskiego obciążają oboje małżonków. Szczególny rygor w tej materii
    przewidują przepisy podatkowe. Zobowiązania podatkowe jednego z małżonków
    powstałe w trakcie trwania małżeństwa są "wspólnymi" zobowiązaniami obojga
    małżonków, bez względu na istnienie związku małżeńskiego. Rozwód nie chroni
    więc przed odpowiedzialnością podatkową za kochanego męża / żonę.
    pzdr
    greg

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9...@2...17.138.62...

  • 3. Data: 2002-10-10 08:19:02
    Temat: Właśnie ZETka podała
    Od: "Qwax" <...@...Q>

  • 4. Data: 2002-10-10 08:24:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
    > że zgodnie z prawem dla urzędu skarbowego rozwód jest NIEWAŻNY.
    >
    > To jest państwo ..k&^%$a.. prawa!!!

    A Ty się niepotrzebnie plotkami k&^%$a podniecasz;)

    Leszek

  • 5. Data: 2002-10-10 08:41:28
    Temat: Odp: Właśnie ZETka podała
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik greg <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao3d5m$2u0$...@n...ipartners.pl...
    Rozwód nie chroni
    > więc przed odpowiedzialnością podatkową za kochanego męża / żonę.

    bzdura

  • 6. Data: 2002-10-10 08:49:40
    Temat: Re: Wła?nie ZETka podała
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 10 Oct 2002 10:18:31 +0200), "greg"
    <k...@z...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >małżonków, bez względu na istnienie związku małżeńskiego. Rozwód nie chroni
    >więc przed odpowiedzialnością podatkową za kochanego męża / żonę.

    Czyli tak jak w SC... Za czas trwania się odpowiada i już... Co nie
    znaczy, że rozwód nie istnieje. Za zobowiązania powstałe PO rozwodzie
    (po likwidacji SC) już się nie odpowiada.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 7. Data: 2002-10-10 08:56:06
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    > Ponoć wchodzi ustawa 'przegapiona w sejmie a podpisana przez
    > prezydenta' która ma zapobiegać "rozwodom w celu oszczędności
    > fiskalnej". (Ponoć) mówi że jeżeli podatnik w wyniku działań prawnych
    > (rozwód to też działanie prawne) zmierzał do zmniejszenia swoich
    > obciążeń fiskalnych to urząd skarbowy naliczać będzie podatek na
    > zasadach jak przed tym działaniem.
    > Przy okazji 'wali' to również w przedsiębiorców zmiana sposobu
    > rozliczania kosztów (zakup/leasing) i parę jeszcze przykładów podano.

    fajne,
    tzn, że jeśli kupię pomoce naukowe, to urzad tego nie uzna,
    bo podjąłem dzialanie prawne zmierzające do zmniejszenia moich obciążeń
    fiskalnych.

  • 8. Data: 2002-10-10 09:41:53
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > jakieś szczegóły?
    > bo to, że jakiś dziennikarz coś napisał / powiedział o prawie,
    znaczy tylko
    > tyle, że powiedział co zrozumiał :(

    Nie tylko dziennikarz - jeszcze wypowiadał się 'niedziennikarz'

  • 9. Data: 2002-10-10 13:57:33
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao3e8q$h1p$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik greg <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ao3d5m$2u0$...@n...ipartners.pl...
    > Rozwód nie chroni
    >
    > bzdura

    art 29, 110 i 111 ordynacji podatkowej. poczytaj

  • 10. Data: 2002-10-10 14:58:39
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik greg <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao411c$i5n$...@n...ipartners.pl...
    > art 29, 110 i 111 ordynacji podatkowej. poczytaj

    tak zgadza sie ale nie "rozwód" dosłownie miałam na myśli , bardziej mysli
    moje szły w strone zniesienia bo tym sposobem można będzie sie wywinąć z
    powyższych art. i co mądrzejszy w tym kierunku pójdzie ...

    Sandra